Kızlar ilk gebeliğim de normal idi boş gebelik oldu ondan sonra normal yolla kızım.oldu ama türlü tedavilerden sonra normal yolla oldu iki kez tüp bebek denedik ikinci tüp bebekte negatif sonucu ayın 25 inde aldim misal 28 inde sn adetimi oldum ikinci aya hiç adet olmadım meğerse hamileymissim tekrar hamile kalma şansım kaç acaba bebeğim 9 aylık çok istiyorum bitene daha olsun diye