21 ayligiz hala uyku problemimiz var.Aksam 9 buçukta zar zor 1 saat sallamanin ardından uyuttum.Gece 12 de kalktı.2 de kalktı şimdi de 5 te kalktı ama uyanmış uyumak istemiyor.Dogdundan beri bu şekildeyiz gazı vardı kolikti hiç aralıksız uyuduğunu kendinden uyuduğunu görmedim aşırı dirençli uykuya ne yapacağımı artık bilemiyorum delireceğim uykusuzluktan uyku düzenim bitti geçecek diye diye kendim mahvoldum Gündüzde çok zor uyur.Gercekten bebegi aralıksız uyuyan var mi kac saat uyuması gerekiyor çözüm önerileri istiyorum bittim artık