babyyazgan hiçbir sıkıntı yok hatta olması gereken düzene girmeye başlamış bile 😄 Sarılık olabilir yazanada hayret ediyorum. Sarılık dediğimi şey ilk 1 hafta içerisinde tavan yapar ve kendini zaten hissettirir o döneme kalmış olan sarılık uzamış sarılık olur ve çocuğun uykularının üzerinde hiçbir etkisi vs kalmaz. Ki kırkına kadar herhangi bir sarılık durumunu çoktan fark ederdiniz ☺️
Benim doktorum kırkından sonra her 10 günde bir uyku sürelerini arttırarak gidebilirsin, hiç elleme uykuda onlar için bir besin demişti. Ve ben kırkından sonra hiç kendim uyandırmadım. Ne kadar uyuyorsa izin verdim. Çok şükür sağlığı, kilosu her şeyi normal ilerliyor. Çocuğunuz uyuyorsa bence kesinlikle
ellemeyin. Bu sayede uykuyu ve gece gündüz kavramınıda öğreniyor. Şu an 3,5 aylığız.