Nebülüzatörün sadece serum fizyolojikle kullanmamın zararı yoktur demi? Öksürük için kullanıyoruz doktorlar içine ilaç yazıyor ventolin cortair falan kullandım onları biliyorum ama doktor bir de iprasal yazdı onları kullanma diyerekten benim içim rahat etmiyor prospektüsü nde 12 yaşından küçükler de onerilmiyor yazıyor daha 2 aylık yani işin özeti sadece serum versem günde 4 kere çocuğuma bir zararı var mı? Her hangi bir kullanım süresi var mı kafayı yiyeceğim artık herşeyi araştırmaktan neden Doktor’un yazdığı şeyleri kestin de demeyin her doktor herşeyi yazıyor kaç hastane gezdik bogmaca diyerekten yetişkin öksürük şurubu yazdı çocuğa doktorlara bile güven yok