Ben bebeğim 10 günlükken sling kullanmaya başladım hala slingle devam ediyoruz. Çok ağlayan kolik bir bebekti bağlıyordum evde o uyuyordu çok rahat ettim. Sling i doktorlar yenidoğan döneminden itibaren kullanımını öneriyorlar. Hem aslında geleneksel de bişey eskiden kadınlar bebeklerini çarşafla bağlarlarmış. Ben çok rahat ettim el pratikleşince bi saniyede bağlıyorsunuz çabucak. Ama ben bir de kanguru aldım ilkay babyninkini henüz kullanmadım 7 kilo üstü kullanın yazıyor kızım daha yeni 7 kilo oldu bakalım slingi çok seviyor kanguruyu da sevecek mi. Bu arada sürekli slingle taşıdığım için bebek arabasından nefret ediyor.