Arkadaşlar bebeğime aptamil prosteneo 1 numara kullanıyorum mor paket altı gaz yapar mı şişkinlik özellikle bebeğim sabahlara kadar ağladı karnı şişti ne yaptıysam sakinleştiremedim normalde hem emiyor arada doymayınca mama veriyorum doymadığını düşünüp 60 cc iki ölçek mama verdim birde kendi sütümü sağıp vermiştim doymadı sandım karnı çok şişti yavrumun aptamil kendi mi yapıyor acaba daha önce başına gelen oldu mu birde bu mamalar ne zamana kadar kullanılmalı tecrübeli anneler yardım edin lütfen