Oğlum 9 buçuk aylık haftalardır , geceleri saat başı bazen saatte iki kere uyanıp emmek istiyor ağlıyor delirmek üzereyim ne uyku kaldı ne huzur , ilk oğlum asla böyle değildi maksimum 2 kere uyanırdı ,bu şekilde giderse emzirmeyi keseceğim diğeri 20 aya kadar emmişti , akıl verin lütfen