Daha önceden bebeğime aptamil mama kullanıyordum ama hem çok şekerli hem de çok gaz yapan bir mama olduğunu öğrendikten sonra değiştirip Hipp almaya karar verdik. 4 gündür Hipp kullanıyordum daha önce kokuyu fark etmedim sanırım :( balık gibi kokuyor ama çok ağır bir koku. Rengi de açık sarı gibi. Hipp mama kullanan annelerim kokusu böyle mi yoksa bizdeki mama bozuk olabilir mi ? Ayrıca bebeğim mama değişikliği yaptıktan sonra 2 gündür kakasını yapamıyor çok zorlanıyor ne yapacağımı bilemiyorum çok üzülüyorum