Merhaba güzel anneler size bir sorum olacaktı lütfen ön yargılı maalesef geçim derdi hayat pahalıgi sebebi ile karı koca yoğun çalışıyoruz ön yargılı olmayın lütfen biliyorum çoğu kişi çalışma çocuğuna bak diyecek ne yazikki günümüz şartlarında tek maaş ile ev geçindirmek çok zor 13 aylık bir oğlum var günün çoğu zamanlarını anneannesi ile geçiyor önceleri işe gitmeden anneannesine bırakırken ağlardı artık onu yapmaz oldu bu iyi birşey diye düşünüyorum akşamları benimle olmasına rağmen güzel vakit geçirmenize rağmen anneannesi ni gördüğü zaman bizi unutuyor çoğu zaman benimle göz teması bile kurmuyor beni unutuyor mu acaba diye düşünmeye başladım aranızda benim gibi durumları yaşayan var mı