Hani mesela bazı bebekler kolik olabiliyor, uyku sevmeyebiliyor, aşırı gazlı olabiliyor .. burada çoğu kişi de bunlardan şikayetçi zaten.. merak ettiğim bisey var buna rağmen nasıl ikinci veya üçüncü çocuğa cesaret edebiliyorlar ? Ben 1 çocukla ebemi gördüm 2 ve üstü uzak duruyorum😁😂