Az önce hastaneden geldik bebeğim 4 kere falan kustu mide üşütmesi mi yoksa verdiğim mamadan mı oldu bilmiyorm her ihtimali kafamda elemeye çalışıyorum aptamil kullanıyoruz ama bu en son aldığımda ambalajını acmadan şişkinlik farkettim kokladm falan ama normal kokuyordu bozulmuş olma ihtimali var mı sizce ondan mı şişik yoksa normal mi bilemiyorum abartıyor olabilirim