Selinto benim kızım doğduğu günden itibaren kolikti acile gidecek derecede ağlardı akşam üstü akşam saatlerinde başlar bazen sabaha kadar ağlrdı bacaklarını karnına doğru çekerek ağlrsa ve yüzünü alnını buruşturuyorsa koliktir.kolik sadece gazlı bebek değildir heç gaz hemde dış dünyaya adapte olamamktır .3 ay dolunca geçiyor sabret 3 ay sonra gülücükler saçacak bizimki 3 aylık azaldı ağlamalar bu süre içinde beyaz gürültü dinle ve eve bir plates topu al ağladığı zaman kucağına al ve orda zıpla çok faydasını göreceksin