Merhaba arkadaşlar öncelikle. Doğumdan sonra regli olmadım kızım şuan 10 aylık ve hala regli olmadım. Dün iç çamaşırımda koyu kahverengi bir akıntı oluşmuş kırmızı regli kanaması gibi değildi o gün bir iki defa lavaboya gittiğimde çok az pembemsi bir akıntı peçeteye geliyordu varla yok arası gibi. Sonra kesildi oda bitti sizce regli mi oldum yada olacak mıyım. Bu durumu yaşayan var mı aranızda ilk adetiniz nasıl oldu sizin. Korunma yöntemimiz geri çekilme bu güne kadar hiç şüphe duymadık bu konuda hakkında ama yinede insan herşeyi düşünüyor 🥵😮💨