masalbebek24 benim extra önleme rağmen bir bebeğim olacak ve doğum olunca kızım 26 aylık olacak. Ara ara tabiki cok korkuyorum hala ilk zamanların zorluğu bambaska 1-2 gün değil aylarca uykusuz yorgun bitik..Ama en fazla 2 sene sonra birbirlerini idare ederler diye düşünüyorum ki zaten kızımda bir süre sonra kreşe baslayacak vs.. bence ara uzun oluncada insan rahatlığa cok alısıp aman bir daha aynı seyleri mi yasayayım diyip istemiyor. Böyle ha bir cocuğa yorgun uykusuzsun ha iki sonucta aynı anda zaman gececek😝🙈