masalbebek24 2 çocuk çok zor ya Rabbim can sağlığı versin kendimi tükenmiş hissediyorum kimse yok tek başıma çabalıyorum bugün çok zor bir gündü ameliyat oldum annem 5 gün kaldı gitti kist vardı parmağımda tek başıma uğraştım enfeksiyon kaptım eşimde destek değil yorgunum deyip uyuyor hemen iyi düşün ama bir gülüşleri dünyaya bedel güçlü kadın olursan aa o mu yapar o becerir deyip tek başında bırakırlar ameliyatlı elimle tek başıma 3 aylık bebeği yıkadım birden su kaçtı boğulur gibi oldu oturup ağladım Rabbimden başka kimsem yok onu anladım bin şükür tırnaklarını dünyaya değişmem iyiki varlar beni yoran çocuklar değil yanlız bırakılmak..