zellasmin Kizlar benim kızım yeni bir yaşına girdi yegenimde 9 aylik isimlerinle seslenince yeğenim bakıyor ama kızım bakmıyor dikkati başka biyerde neden olabilir normalmi sizce??
Madamehappyyyyy zellasmin İsmiyle sesleniyor musunuz? Biz eskiden aşkım canım cicim çok sevgi kelimesi kullanıyorduk o yüzden bakmıyordu son 2-3 aydır hep ismi ile sesleniyoruz bakıyor. Konuşurken hep ismini telafuz ediyoruz.
DevosMom zellasmin hiç izletmemeniz gerekiyor. Uyaran eksikliğini tetikliyor bu şekilde isme bakma, konuşma gibi gelişim basamaklarında geri kalıyor.