Arkadaşlar selam geçen gün cildiyeye gittim 4 aylık anneyim saçlarım çok dökülüyor diye. Oda kan aldı sonucunda ise tsh değerim 0.004 çıktı yani baya düşük … guatr varmı sende dedi dahiliyeye görün alanım dışında dedi. Emziren anneyim bundan dolayı mı düşer?? Neden böyle olur acaba? Saç dökülmesi bundan mıymış benim gibi troidi düşük olan var sa doktor nasıl bir tedavi uyguluyor bilgilendirir nsnz? Yarın doktora göstereceğim