minikveannesi0 Ah Allah yardımcımız olsun sanırım atak haftası yani gazı yok gazı olduğunda anlıyorum kasılıyor, kızarıyor ama sadece ağlıyor yani bütün gün bebek arabasında duruyor eve girdiğimiz gibi çığlığı basıyor 😣 Bende 3 saatlik uğraşma sonucu ancak uyuttum beyaz gürültü vs her yolu deniyorum