Arkadaşlar meme büyütme ameliyatı olmak istiyorum ama doktor bulamadım çünkü göğüs kafesim biraz çıkıntılı olduğu için doktorun biri yaptığımızda göğüslerin yana kayar çok boşluk kalır derken başka birisi yana kaymaz birleşik tek meme gibi durma riski var dedi. Ve o kadar bunaldım ki farklı şeyler söylemelerinden tecrübelerinizi paylaşır mısınız