mmm61_ 2 ay oldu sezeryan doğum yapali bacaklarımın ağrısı hala geçmedi aksine daha çoğaldı eğilemiyorum eğilsem kalkamıyorum cok kötü bir ağrı. Bu durumu yaşayan oldu mu? Yardımcı olabilir misiniz🥹🥹
lceLady mmm61_ Ortopediye gidin derim Allah korusun olur demiyorum ama her dogum sonrası birinde kıkırdak zedelenmesi Diğerinde bel boyun fıtıgım çıktı İhmal etmeyin bir an önce gidin Temiz cıkarsa Birde değerlerinize baktırın
umyktay mmm61_ fizik tedavi doktoruna gözükün. Ben doğum öncesi yürüme dahi gidecek kadar kötüleştm doğumu da o halde yaptım fıtığımdan sanıyordum doğumun 5.günü tekrar gittik emar çekildi kalçada gebeliğe bağli kırık oluşmuş dendi.. Hamd olsun zamanla toparladım
mmm61_ defnnee doğumdan önce benim kireçleme vardı gittim doktora doğumdan kaynaklı iletmiş kireçleme maalesef ☹️
mmm61_ umyktay doğum öncesi kireçleme vardı bende doğum kaynaklı daha da ilerlemiş o yüzdenmiş bu kadar ağrı 😣