Oğlum yarın bademcik ve geniz eti ameliyatı olacak. 4 yaşında. Ben aşırı korkuyorum hamilelikten midir nedir panik atak da basladı, çok gerildim. Sürekli ağlama halindeyim. Yaptıran anneler sonrasında neler yaşadınız? Ameliyattan sonra çok ağladı mı, ağrı sızı oldu mu? Normal hayatına ne zaman döndü merak ediyorum