Canım anneler konuya şöyle başlayayım oğlum normaldede mızmız bir bebek onu o şekilde kabullendik ama sorun olan oğlum benimle olan aktivitelerinde asla mızmızlanmaz sürekli desteklerim sen yapabilirsin anlamsızda olsa asla sorularını kelimelerini cevapsız bırakmam şuan konuşmayı söktü sökecek anlaşılmayan pel birşey yok 7 aylıkda kızım var benimleyken güzel anlaşıyor normalde anneyi paylaşamaz ya çocuklar benimki babayı paylaşamıyor parka benimle gidiyorsa sorun yok eğlenerek oynuyor babasıyla gidiyorsa yada babasıda varsa o an yanımızda sürekli ağlıyor mızmızlanıyor kucağından inmek istemiyor bu durum uykudada aynı oluyor ben uyutuyorum hatta çoğunlukla kardeşiyle aynı anda sohbet muhabbet gülmeler kıkırdamalar sonra yorulup uyuyor zaten ama babası evde ve hep birlikte uyuyacaksak asla babasının kucağından inmiyor sürekli ağlıyor hemde bağırarak güvenli bağlanmayı benlemi yapamıyor yoksa babasıylamı bendeyken bir birey gibi hateket eden çocuk babası varken kıyameti koparıyor 2 yaş sendromu diyeceğim kardeşini kıskanıyor diyeceğim ama bana yapmıyor sadece babasına yapıyor bu durumda olan anneler varmı ne yapmak gerek ağlamaları artık dayanılmaz duruma geldi toplum içinde babasından asla ayrılmıyor tuvaleti saymıyorum bile babası işe gidecek diye gideceği saatte en ufak tıkırtıda uyanıyor akşam geldiğindede daha kapının kilidi döner dönmez ağlamaya başlıyor neden acaba ya beni bi aydınlatıverin 🤦🏻♀️