belbur oha ya bence 7 saat cok bi süre belki ben yanlış yapıyorumdur benimde ilk bebeğim ama ben mastit oldum ve apseye cevirdi ameliyattan sonra yani 40. Gün itibarıyla hiç üşenmeden 2 saatte bi süt sağdığım için şuan 6. Ayına giricen en fazla aç bıraktığım süre 3-4 saat oda nadir benim bebeğimde kilolu ama anne sütüyle yani bilemiyorum belki doğru olan sizin yaptığınızdır ama aç kalma süresini uzun tutup birden cok fazla mama icmesine sebep olduğunuzu düşünüyorum