Merhaba benim kızım 2 ay 17 günlük 2.500 olarak doğdu en son tartıldığında 3.800 dü kilosu şuan 4 kg vardır. Benimde sol göğsüm tıkalı genelde tek göğüsten emzirebiliyorum ek olarak da mama takviyesi veriyorum ama mamayı sadece gece veriyorum 2 saatte bi 60 ml veriyorum gündüzleri de dışarı öıkarsam veriyorum. Sizce kilosu zayıf mi çok kafama takılıyor insanlar zayıf diyor..