Kızım 22 aylık olacak ayın 5 inde gündüz uykuları çok iyi uyur hemen dalar hamağında ama gece çok kötü sürekli uyanıyor sürekli uyanıncada ne yapsam bir daha dalamıyor hamakta da sallasam kendi Halinede bıraksam ayakta da sallasam gece dalamıyor yatakta dönüp duruyor beşikte de uyumak istemiyor donmekten yere düşüyor yanımdan gündüz bazen 3 saat bazen 2 saat 2.5 saat bu saatin altına inmez sizce gece uykuları gündüz çok iyi uyuduğu için mi böyle berbat acaba 1 saat uyutup uyandırsam nasıl uyur gece gündüz her gün hava güzel oldumu 3 saat dışarlarda koşuyor oynuyor hopluyor zıplıyor ona rağmen gece uykusu berbat