Ocak ayından beri her ay selam verseler hasta olduğumuz için bugün doktora takviye vs bir şey yapamıyor muyuz yıprandık dedim her hastalıkla kilo alımı yavaşladı zaten erken doğdu. Möllers balık yağı verdi yaşını bekliyordum ama başlayalım dedi 10 aylık 1 çay kaşığı ile. Eczacı verdi veriştirdi 3 yaş altına önermiyoruz doktorunuz nasıl verdi falan diye. 2 ml veriliyor 3 yaşa dozu neye göre ayarlayacak falan dedi. Sizler kullandınız mı memnun musunuz doktoruma da güveniyorum ama deneyimsizim takviye vs konusunda