Eskiden sagimda 120 ml sütüm cikardi. Son zamanlarda bebegimin memede bariz bi sekilde ac kaldigini farkediyordum ama artik 120 ml yetmiyor heralde diye düşünüyordum. Bugun asi icin saglik ocagina gittik bebek kilo vermis. denemek için sagim yaptigimda zar zor 2 memeden 50 ml cikti. Her gün bir tane promalt bir tane de maltana içerim dut kurusu badem vs ne varsa yerim ayni sekilde sebze et yerim. Hayatim da genel rutininde. Durduk yere niye sütüm gitti anlamadim moralim cok bozuldu… hayir aktif bir sekilde emziriyorum da sebebini hic anlamis degilim. Bu malt icecekleri vs hikayeymiş hep…
Üstelik günde 1 öğün 150 ml mama verdigim halde zayiflamis.