AselBebekveAnnesi bende şubatta dogum yaptım .
Sıkcada yaşıyorum bu sorunu nedendir bilmem 2/4 gün arası sürüyor sonra elma sirkesi ve zonax hap kullanıyorum geçiyor.
Sadece eşten kaynaklı değildir bence vajina cok hassas oldugundan ıslak veya nemli kalması, kullanılan pedler , sabun , sürülen herhangi birşey ph bozdugu için hemen kapıyor tabi özellikle ilişkiden sonra oluyorsa sizde doktora danışmanız en iyisi ama gerçekten lanet birşey ben dogumdan sonra kadın dogum kontrolğnde fitil ve zonax hap vermişti doktorum çok memnun kalmıştım