ladymoms_ neden şok oldunuz ki 1 yaşında oğlum da terligini kendi giyer, omleti pankeki çatalla yer ,kendi yelegini cikarir yani bu tarz bir suru becerisi vardı. Ve 14 aylıkken ikili cümle kuruyordu anne hadi anne mama baba gel gibi . Renkleri öğrenmeye başlamıştı. Geometrik şekillerin bazılarını biliyordu.Bence normal hareketler