ilknur13 biz 5 aylıkken başladık. Doktor önerdl. Havuç, kabak, patates püresi şeklinde. 3 gün kuralıyla arttırarak ilerliyoruz. Bir arkadaşımın bebeğine de sütü kesildiği için 4 aylıkken başlatmış doktoru ama püre değil meyvelerin suyuyla. Her bebeğin gelişimi farklı. Bence doktor kontrolü ile ilerlemelisiniz.