Selamben_ benim bebekte öyleydi ama tam 9.ayına girdiğinde emeklemeye başladı sizde ona yardımcı olun. Ben dizlerinin üzerinde oturtarak oyunlar oynattım dizlerinin farkına varsın diye sonra emekleme pozisyonunda göğsünden destek vererek bir yandan da ayaklarını adımlatarak egzersiz yaptırdım sonra önüne sevdiği şeyleri bayram şekerlerini koydum gelsin diye yavaş yavaş gelmeye başladı şu an emekliyo 😂