zdda benim de 4 buçuk aylık 2-3 haftadır boğazında sekresyon var gibi bir hırıltısı var. İlk başlarda çok azdı sanki git gide arttı gibi. Geceleri özellikle çok oluyor. Gün içindede de var tabi. Doktor 4. Ay kontrolünde normal olduğu, ciğerlerinde de bir sıkıntı görmediğini, serum fizyolojik ile temizlememi söyledi. SF sıkıp sırtına hafif pat pat vuruyorum ama sanki geçmiyor gibi bilmiyorum. Sinir bozucu bir şey gerçekten. O hırıldadıkça benim boğazımdaymış gibi hissediyorum.