Herkese merhaba 2,5 aylık bebeğim ilk doğduğunda çok gazlıydı, sallayarak sakinleştiriyorduk o şekilde uyumaya alıştı. Birkaç kez hastanelik olduk, çareyi evde çingene salıncağı yapmakta bulduk. Uykuya dalmakta çok zorluk çekiyor, elimizde sallayıp sonra salıncağa koyup uyutuyoruz, bir süredir salıncağa alıştı çünkü orda içine gömülü oluyor güvende hissediyor sanırım. Yatağına koyunca çok heyecanlanıyor korkar gibi hareketler yapıyor saçlarını falan çekiştiriyor ve hep uyanıyor. Ama salıncakta gayet güzel uyuyor. Buna benzer durum yaşayan var mı? Bebeklerin düz zeminde yatması lazım omurgası zarar görecek diye korkuyorum…