2 yaşına girecek kızım gece 3 kez uyanıyor yerine yatırmaya calısınca meme diye ağlıyor uyutmaya kucağıma ne zaman alsam meme diye ağlıyor gündüz aralarda emmeyi azalttık idare ediyoruz ama meme uyku ilişkisini yıkamıyoruz ve ne zmaan buyudun artık kızım memeye ihtiyacın yok sarılalım sevelim desem memeee diye yıkıyor ortalığı uyumuyor cok ağlıyor ne yapacağımı sasırdım artık bırakması lazım cunku sık uyanıyor yoruyor aşamalı bırakmak ıstıyorum üzmek istemiyorum memeye birsey sürerek farklı tavsiyesı olan var mı