Anne karnında suyun içinde sürekli sallanmaktan aslında sallanmayı öğrenerek doğuyor. Hatta hamileler niye uyuyamaz çoğu zaman? Çünkü anne gün içinde hareket ederek onun uyumasını sağlar. Tam uyuduğunda hareket etmediği için bebek uyumayıp anneyi rahatsız eder. Evet doğduğundan itibaren sizin gibi yapmak elbet güzel. Ama inanın çocuklar büyüdükçe hareketleniyor ve 2buçuk aylık olduğundaki gibi sakince uyumayabiliyor sabretseniz bile. Her çocuk bir değil, inşallah sizinki her zaman bu sekilde uyur. Ama benimki 11 aylık, kundak yapıyorum sıkıca, sakinleştirici müzik açıyorum, elimle tutuyorum dursun diye, öyle bile kaç dk alıyor sallamak bazen saatlerimi. Sürekli kendini atıyor. Ki kendim çocuk gelişimi okudum ve biz emzirme vs eğitimleri birebir oyuncak bebekle uygulamalı gördük. Ama insan kendi çocuğuna bildiklerini uygulayamayabiliyor.