Bence her bebekten bebeğe değişiyor mamalrin sonuçları ben dogdugundan 3 ayına kadar sma kulandim kakasını zorla yapıyordu sürekli inleme sesi gibi ses cikartiyordu 3 ayında kilo aldirmadi mama kuzenim yenidoğan bebegine Bebelac kulaniyordu bı sorun olmadı dedi bende bebelaca geçtim çocuğumdaki ıkınma sesi birden gitti kakasinida rahatlikla yapiyor sma bebegime kabız yaptı anlicaniz bebeğe hangi mama iyi geliyorsa onu kulanilmali bence o rahatız olunca sizde rahatsizlik cekiyorsunuz