Maka_Paka Katiliyorum.Benim annemde herseyin organigini yapti yedirdi, Bahceyi eker sebzeler toplardık ,hayvan tavuk bakar tavuk eti yumurta ,sut ,peynir ,yogurt,kendi yapar,ekmek kendi yapar,pekmez ,tarhana,ev makarnasi,yufkayi firinda yapardik bulguru bile kendisi yapardi,visne ve erik sulari,ve ben 22 yasima kadar doğru duzgun grip bile olmadan büyüdüm. Annem gercekten elinden gelenin en fazlasını yaptı.