Bir vakit öncesinin kaza namazı değil de geçmiş zamanları telafi etmek için kaza namazları kılınıyor diye biliyorum ama nasıl olduğunu bilmiyorum. Yani niyet ederken sadece kaza namazı için mi diyoruz, kaç rekat kılıyoruz, belli bir vakti var mıdır ? Yardımcı olursanız sevinirim 🌹