kayaailesi457 Arkadaslar sabah karnima sanci gibi keskin bir ağrı girdi 2 kere oldu bir ara iğne batması gibi oldu gobek deligimr acaba gobek dusmesi mi gobek düşmesiyse bebeğe zarar verirmi 22 haftalik gebeyim
Damla_eflin kayaailesi457 Doktorunuza sorabilirsiniz eğer ağrınız çoksa onun haricinde bilgim yok geçmiş olsun 🙂
KuzeyinAnnesi03 kayaailesi457 göbek düşmesi değildir karnınız büyüdüğü için ağrı olur bide üşütmus olabilirsiniz bebeğe hiç bı zararı olmaz ama çok ağrı varsa acile gidin mutlak
kayaailesi457 Damla_eflin doktorum yok yani devlet hastanesinde onlarla da irtibat kurma gibi şansımız yok
kayaailesi457 KuzeyinAnnesi03 ama manyak bir ağrı yasadinizmi bilmiyorum ama resmen göbeğimi ora sert oluyor ve kramp gibi oluyor sabah olduğunda 35 saniye rahat sürdü akşam 10 saniye sürdü birde göbeğimi tezgaha deyince iğne gibi battı gobek deligim
KuzeyinAnnesi03 kayaailesi457 hamilelikte bu tarz ağrı oluyor malesef göbek büyüdükçe delik kısmı geriliyor hani bazen olur ya kendinizi gerdiginiz de bişey çekilir böyle göbek deliği kısmında falan o tarz ağrılar da olabilir ama bebeğin hareketleri iyiyse bebek toplanma yada sertleşme yapmıyorsa sorun yoktur kesinlikle bebeği takip edin .
kayaailesi457 Damla_eflin çok yok 2 kere girdi oyle kramp gibi sonra geçti birde iğne batması gibi oldu
Damla_eflin kayaailesi457 O Zaman takip et canım ama belki karnın büyüdüğü içinde olabilir ama baktın ağrılar sürekli artıyor o zaman acile direk gidin ve hareketlerinide bebeğin takip edin canım.
kayaailesi457 KuzeyinAnnesi03 takip ettim çok şükür bir sıkıntı yok teşekkürler dediğiniz gibi usutmusum