9 aylıkken filan bi tane doktor farketti vajinası yapışık cerraha götürün diye. Götürdük krem verdi 10 gün sonra gittik eliyle açtı ve orası kıpkırmızı pişikti. Gene yapışırsa nolcak dediğimde ise krem sür sonra benim yaptığım gibi aç dedi. Bir yaptım sonra gene kapandı ve başka çocuk dr. Gittik sakın ellemeyin travma olur o kendiliğinden zamanla düzelir sadece idrar yolu enfeksiyonu açısından idarırını takip et ateş kokulu idrar olursa filan. Offff az önce bi baktım iyice kapanmış ve bende elimle cerrahın dediği gibi açtım ama üfff felaket bişeydi kıpkırmızı olmuş ve şimdi sürekli eli orda acıyo diye ağlıyo krem sürdüm inşallah çok uzun sürmez ama birdaha asla ellemem çok kötü oldu çocuk. Yani sizinde böyle oldumu nasıl bir yol izlediniz.