İnsan biseyi yaşamadan birçok şeyden habersiz miş kayinbabam cezaevine girdi bir yıl açık ceza evinde yaticak. Şimdi af konusu çok dolanıyor ee bizde artık bu konunun muhattaplarindan olduk. Bakıyorum da ne çok insan varmış yıllardır af bekleyen gözü yaşlı. Üzüldüm gerçekten. Tabiki suçlu olanlar yatsın kimse de boşuna girmez onu asla savunmuyorum. (Suçsuz olanlar hariç) Ama böyle gözü yaşlı mahkûm ailelerine de üzülmüyor değilim. Sizce bayramdan önce af çıkar mı? Varmı bu konuyu bizler gibi yakından takip edenler