Merhaba anneler
Kızım 4 aylık ilk 3 ay sadece anne sütü alıyodu.kilo alımı az olduğu için 1 aydır mama takviye yapıyorum.sütüm çok değil ama var kuzum yutkunuyo durmadan süt geliyo ama doymuyo hemen arkasından mama verince çok aç gibi yiyiyor.kayınvalidem sesin sütün çiğ diyo bana böle bişey olabilir mi yada yağlı süt mü üretemiyorum bilmiyorum