Bebeğim sadece mama ile besleniyor tam 2 ayı doldurdu 2 saatte bir 90 cc vermemizi söylüyor doktorumuz ama bebeğim doymuyor gibi mamadan sonra sürekli ağlıyor gazı çıksa bile sürekli aranıyor bazen deneme amaçlı 30 cc veriyorum sakinleşiyor ama doktor ayına göre 90 yeterli diyor 🤦🏼♀️