inci86 Kızlar bebişim 6 aylık meme ve mama olarak ilerliyoruz ek gıdayada başladık.Ama mamayıda azaltacağım yavaş yavaş.o yüzden hem sütümü artırıp hemde nasıl kilo verebilirim acaba aranızda yapan var mı 🥲🥲
Yildirim32 inci86 bir ayda 4 .5 kilo verdim canım abur cubur tatli yok 3 lt su içiyorum hurma yiyorum ara öğünlerde pilav makarna yok Izgara köfte tavuk et salata çorba ekmek yok gayet iyi şimdilik
Meriskus inci86 emziren anne diyeti diye bişey yok canım Normal sağlıklı besleniceksin işte Bol yeşillik Bol su Bol yeşilçay Hamur işi Cikolata tatlı yok Ekmek Makarna yok Vs vs basit yani Bide yürüyüş yaparsan mis gibi cila atarsın üstüne
Usernamaaaa inci86 bende 3 haftada 3 kilo verdim beyaz ekmeği kestim marketten tam buğday ekmeği aldım ondan her öğünde 1 dilim yiyorum sağlıklı besleniyorum emziriyorum bu arada yulaf bazen bit yemek kaşığı olacak şekilde tahin çünkü süt artışını sağlıyor öyle aman aman bir diyet diyemem ama ekmek hamur işi çok etkiliyor bol su işte Numarada 2 çocuğum var onlara yetişecek derkende zayıflıyorum ama şuan kilom durdu 75 kiloyum ne iner ne çıkar bebeğim 6 aylık olsunda daha çok dikkat edecem çünkü boyuma göre fazla kilom 160:75 kilo
Meriskus inci86 doktora danış kuzum benim bilgi vermem yalnış olur Yazmışım oraya unuttum emzirdiğini 🩷 Araştır bi fincan içmekten bisey olmayabilir Ama dediğim gibi doktra danış
inci86 Usernamaaaa anladım benimki 6 aylık işte ondan dikkat edeyim diyorum bi de spor ve egzersiz yapim diyorum 🥲
sdakaan Bende diyetisyene başliyim diyorum umarım verebiliriz yaaaa yoksa gitmiyor kendi kendine. Benim durdu kilom ne alıyorum ne veriyorum ama gitsin istiyorum 🥲