Ne yiyip içiyorsunuz kısacası? Ben fırsat buldukça ceviz- kuru kayısı-kuru incir yiyorum, 2l suyu içmeye zor çalışıyorum, arada emzirme çayı ve Türk kahvesi içiyorum, sabahları sütlü petibör bisküvi ve içine azda tahin döküp yiyorum, kahvaltı ve akşam yemeği meyve varsa arada onlar.. o kadar