Kızlar selamm 4 buçuk aylık bebeğim var sace mama kullanıyoruz ilk bebeğim ek 5 aylık olunca ek gıdaya geçmek istiyorum ama nereden başlıyacagimi bilmiyorum şuan sace mama kullanıyoruz ek gıda nasıl oluyor günde kaç kere vermem lazım mamadan oncemi vermem lazım sonramı vermem lazım tecrübeli anneleri bana güzelce yazıp anlatirmisin nasıl yapmam gerektiğini şimdiden yardımcı ve beni aydınlatacaginiz için teşekkür ederim😊