RANAMMM zzlem426 Babam hastalığını en başından beri biliyor ve çok bilinçli elhamdülillah ölümün vakiti geldiyse hastalık bahane diyor hep, namazlarını kılar teslimiyetini Allaha bıraktı inşallah tedaviside hayırla sonuçlanır, başınız sağ olsun
atlasbeyinannesi RANAMMM Allahım inşallah şifalar versin babanıza. Benim annem de kanser hastasıydı kemoterapi aldı Işın aldı ama bünyenin zayıflığına göre annem kötü olmuştu fakat annem direkt beyninden alıyordu ışını o yüzden belli bir süre konuşma yetisini kaybetmişti daha bir çok şey… içimden hiç çıkmıyor bazı şeyler ama herkeste aynı yan etkileri olmaz ışını aldığı yere göre farklılık gösterir. Çok geçmiş olsun sormak konuşmak istediğiniz bir şey olursa özelden yazabilirsiniz
RANAMMM atlasbeyinannesi Allah yardımcınız olsun inşallah, beynine atmışmıydı kanser yoksa sıçramasın önlemek amaçlımı yapıldı,bize sadece yutkunma ve boğaz ağrısı olur dedi doktor ama, yarın Işın öncesi emar çekilecekmiş
4bebekannesi RANAMMM annem Ankara’da tedavi oldu ameliyatla tümör temizlendi lenfleri de alındı hayatını kurtardı o ameliyat annemın eğer Ankara’ya goturmeyı dusunursenız doktor ısmını ogreneyım
RANAMMM 4bebekannesi İlk başta biz Ankara ya götürmek istedik aslında ama doktorumuzda onkoloji hastanesinde tecrübeli Bi doktor biz ona ameliyat olsa olmaz mı veya başka hastaneye götürelim dedik bize dediği kötü huylu ameliyat olsa bile yine tekrarlar dedi hasta anca çektiği ameliyat acıyla kalır dedi, ama siz yinede doktor ismini ve hastaneyi yazın orayada götürelim şansımızı deneyelim
atlasbeyinannesi RANAMMM annemin beynine sıçramıştı o yüzden Işın aldı 10 seans. Göğüs kanseriydi beynine metastaz yaptı o yüzden aldı ışını. Konya’dasınız sanırım bende konyadayım yardımcı olurum size
RANAMMM atlasbeyinannesi Evet Konya dayız, babamın beyin emarı temiz çıktı şükür orda yok sade akciğer ve lenflerde var, nasıl olacak bilmiyoruz ailemizde ilk babam kanser oldu oda yıktı bizi, siz nerede oturuyorsunuz, biz Dünya göz hastanesine çok yakınız
atlasbeyinannesi RANAMMM Allahım şifalar versin inşallah bu hastalıktan kurtulur babanız 🤲🏻 ben karataydayım
profesyonelokuryazar RANAMMM Babam hem kemoterapi hem ışın tedavisi gördü. Ve çevremde çok fazla kişi ikisini de gördü hepsinden gördüğüm kemoterapi daha ağır ve yorucu ışın daha hafif kalıyor yan etki anlamında. Bir sıkıntı yaşamazsınız diye umuyorum. Şifa olsun inşallah.
RANAMMM profesyonelokuryazar Rabbim şifa versin inşallah, babamda kemoterapi hiçbir yan etkisi olmadı, inşallah ışın tedavisi de kolay geçer sağolun
RANAMMM 4bebekannesi İlk Pet sonucunda akciğer de 6cm tümör lenflerde var nefes borusuna yakın var dedi doktor 3. Evrede dedi iki kür kemoterapi aldı 3 gün hastanede yattı, 3 gün arka arkaya kemoterapi aldı bu pazar 3. Kemoterapi alacak ve aynı zamanda Işın tedavisine başlanacak 28 gün boyunca haftanın 5 günü hastaneye gidip gelecek
Leylamoznur RANAMMM annem yeni aldı canım bebeğe falan yasak değil arkadasından ilaç veriyolar ışında mide yanması bulanması yapıyo uyucak zaten bol bol
Dhi RANAMMM annem görmüştü zamanında bir yan etkisi olmuyordu,Rabbim tez zamanda şifaısnı versin inşaallah
Hcmy_ RANAMMM çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin kaçıncı evre. Benim babam son evre ağrısı yoktu şimdi başlayınca ışın verilecek dediler ama çok korkuyorum ben de
RANAMMM Hcmy_ Babam 3.evre de babamın ağrısı sızısı yok elhamdülillah, babamı görsen bu adam mı kanser dersin yeme içmesi iyi sağlam duruyor ama içinde hastalık var işte babamın dış görünüş sadece saçları döküldü 🥺
Hcmy_ RANAMMM rabbim daha iyi etsin inşallah 🤲🏻babamın ağrısı yoktu başladı hastaneye aldılar kemiklere kadar metastaz yapmış maalesef keşke önceden farkedebilseydik
Minikcee RANAMMM ay nolur kusura bakmayın anca yazabildim. Dedem haftanın 5 günü giriyormuş ve hiçbir yan etkisi birşey yokmuş. Ne iştahta azalma ne halsizlik. İnşallah sizde de yan etki göstermez ama ben çok küçükken kardeşimde girmişti onda da yan etki olduğunu hiç hatırlamıyorum.
RANAMMM Minikcee Estağfurullah ne kusuru, inşallah babamın Işın tedavisi de kolay olur yan etkisi olmaz