Selamlar
3 ay 10 gunluk bebeğim geçen hafta cuma klipsli Sünnet yaptırdık. Klips çıktı falan çocukta bi uyku var. 3 saat zor uyanık kalıyor. Normalde günde 3 kere mama verirdim şimdi sadece emiyor ama biyer 20 dakka 15 dakka değil 5 dakka 3 dakka sonra gene uyuyor. Ateş yok huysuzluk yok mutsuz değil. Ben bi gerildim sanki çok fazla uyuyor gibime geliyor. İlaç da vermiyorum. Yara yerini de sadece kantoronla pansuman yap dediler öyle yapıyorum. Sizde böyle bu durum oldu mu ya da ben mi boşuna geriliyorum. Emzirmek için aliyorum ağlayınca geri geçiyor emerken uykuya 2 3 saat uyuyor öyle dolu dolu sütte yoktur sanmıyorum. Göğüslerin öyle dolu dolu değil çünkü.