Merhaba arkadaşlar ben devlet memuruyum. Kızım şuan 10 aylık 1 ay sonra kreşe vereceğim. İşe başlamam lazım. Ev almıştık onun kredisi vs derken eşime çok fazla yük binecek ben ücretsiz e ayrılırsam. Ailemizden kimse de aynı şehirde değil eşim askeri personel çünkü. Kimseye güvenip bakıcı alamam artık dünya o kadar masum değil… 4 duvar arasında bebeğimle baş başa almasını istemem kamerada olmaz çünkü görünmeyen yerler olabilir. Konuya geleyim kızım asla iştahlı bir bebek değil biberonla mama içiyor sadece birde yoğurt yer meyve püresi felan . Ama asla başka birşey yemiyor . Ağzına başka tat gelince kusuyor öğürüyor ve ağlama krizleri.kreşte ne yapar sizce alışır mı diğer bebekleri görürken. Bu arada kreş e güveniyorum çünkü kamerayla istediğim zaman onun sınıfını izleyebileceğim uygulamadan