Merhaba anneler 4 günlük bebeğim sütüm şuan çok az oldugu için ve sarılık olmaması için 2 saatte bir mama veriyorum saati geçirmiyorum Bugun kontrolde çok az sarılık görülüyor ama tahlile gerek yok dedi cumartesi tekrar bakılıcak yenidoğan oldugu için devamlı uyuyor acıkınca kendi uyanıyor Bugun sanki daha zor uyandı gibi geldi 2 saatte verdiğim mamayı 1 .5 saate düşürsem faydası olur mu sarılıga ne yapmam lazım ilerlemeden bunu atlatsak yeter birde yenidoğan dönemi 28 gün derler bu süreç geçtikten sonra uyanıklık süresi artıyor değil mi🌷